Współpraca

Prowadzisz biznes w branży turystycznej lub zajmujesz się tematyką outdoorową?

Masz działalność związaną z turystyką? Chcesz promować swoje miejsce lub region? Sprzedajesz sprzęt outdoorowy? A może tworzysz własne produkty lub usługi i potrzebujesz dodatkowej formy reklamy?

Jeśli działasz w turystyce, outdoorze lub w pokrewej branży i potrzebujesz wartościowej promocji dla swojej działalności – skontaktuj się ze mną. Oferuję dopasowaną współpracę z opierającą się na korzyściach dla 3 stron – Ciebie, moich Czytelników i mnie.

Wszystko na jasnych zasadach.

Proponuję współpracę opartą o różne modele:

  • Publikacja treści reklamowych na blogu jakprzetrwac.pl oraz powiązanych profilach społecznościowych (zobacz więcej)
  • Tworzenie treści publikowanej w innych miejscach – np. na portalach tematycznych i blogach, w sklepach internetowych, w reklamach offline
  • Reklama w formie banerów graficznych z odnośnikiem do Twojej strony – banery pojawiają się w artykułach lub w stałych miejscach strony
  • Testy i recenzje produktów
  • Wsparcie marketingowe, wymyślanie kampanii reklamowych
  • Kampanie wizerunkowe z wykorzystaniem zasięgów bloga w różnych kanałach

Powyższa lista nie wyczerpuje wszystkich możliwości współpracy. Zobacz, jak jeszcze mogę Ci pomóc na firmmowa.pl lub skontaktuj się ze mną, aby dowiedzieć się więcej.

Jak wygląda współpraca ze mną?

Sukces naszej współpracy zależy od tego, jaką wybierzemy drogę. Celowo nie podaję propozycji form współpracy, ponieważ za każdym razem podchodzę do tego indywidualnie.

Na starcie mam tylko jeden warunek.

Jeśli chcesz się promować za pośrednictwem jakprzetrwac.pl, musisz uszanować moich Czytelników.

Zobacz zasady reklam, do których się zobowiązałem.

Najlepsze rozwiązania przychodzą wtedy, gdy nawzajem siebie poznamy i zrozumiemy cele, do których dążymy. Dlatego każda współpraca rozpoczyna się od przejścia na Ty i rozmowy.

Zobacz jak przykładowo może wyglądać współpraca ze mną:

  1. Poznajemy się i definiujemy potrzeby związane z reklamą
    Ja opowiadam o specyfice bloga i preferencjach Czytelników, a Ciebie proszę o przedstawienie produktu, Twojej firmy i związanych z nią wartości.

  2. Określamy, jakie są możliwości
    Przedstawiam kilka wstępnych propozycji współpracy i wyjaśniam, jakie formy reklamy będą skuteczne w określonych przypadkach.

  3. Tworzymy możliwe scenariusze działania
    Jeśli wybierzesz jedną z moich propozycji, przechodzimy do planowania. Na tym etapie weryfikujemy założenia reklamy i decydujemy, czy idziemy dalej wybraną drogą, czy cofamy się do punktu 2.

  4. Przechodzimy do konkretów
    W tym miejscu ustalamy, jak dokładnie będzie wyglądała współpraca i raportowanie efektów oraz decydujemy się na formę rozliczeń.

  5. Wdrażamy pomysły w życie
    Podpisujemy umowę zabezpieczającą obydwie strony i startujemy z reklamą.

  6. Testujemy i ulepszamy
    Analizujemy podjęte działania i staramy się zwiększyć ich efektywność. Jeśli coś działa dobrze, to prawdopodobnie można zrobić to lepiej. 🙂

Chcesz wiedzieć, w jaki sposób mój blog pomoże Ci promować firmę?

Docieraj do Czytelników bloga jakprzetrwac.pl

Każdego miesiąca blog jakprzetrwac.pl odwiedza kilka tysięcy użytkowników zaiteresowanych turystyką outdoorową oraz survivalem. To duża grupa docelowa, do której warto skierować swój przekaz reklamowy.

Poniżej znajdują się wykresy obrazujące jej potencjał. Przedstawiają one miesięczną liczbę użytkowników oraz sposób, w jaki przechodzą do witryny. Dane obejmują okres od stycznia 2020 do maja 2021.

W niespełna półtora roku moje treści dotarły do 80 tysięcy osób.

Profile w mediach społecznościowych

Odwiedź także moje profile w sieciach społecznościowych i zobacz, jakie treści publikuję.

Facebook

Dotychczasowe współprace

vademecum survivalowe recenzja książki

Recenzja ksiązki „Vademecum survivalowe” autorstwa Pawła Frankowskiego i Witolda Rajcherta

Tworzenie artykułów poradnikowych na blog Allegro. Zobacz moje teksty

Reklama w formie banerów kierujących do sklepu strefaoutdoor.pl

Jeszcze do mnie nie napisałeś?

Zastanawiasz się nad reklamą swojej działalności, ale nie wiesz jak sensownie to ugryźć? A może nie jesteś pewien, czy taka forma promocji będzie dobra dla Ciebie?

Napisz do mnie – zawsze staram się dać coś od siebie, nawet jeśli nie nawiążemy współpracy. Niczym nie ryzykujesz, więc nie ma na co czekać.